Poradíte kameru ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Listopad 13 12:44:13 CET 2014

Zdravim,

Tak presne na toto mam RPI + obyc USB kamerku + program motion.
Kontinualne (teda ten rate se da nastavovat) snima - a kdyz najde rozdil
ve dvou obrazcich za sebou zacne ukladat i video.

Je to autonomni. Ale je mozne na neho napojit LAN a prijimat treba mail,
ze se neco deje. A kontrolovat ze vzdaleneho PC (MAC, nebo jine
pocitadlo s browserem)

:)

   Sam