Re: Poradíte kameru ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Listopad 13 12:29:19 CET 2014

Snad jen nápad, fotopast a co se týče typu tak prolézt nějaké myslivecké servry a diskuze.
PG

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Cihak na dkv.cd.cz
Příjemce: hw-list na list.hw.cz
Datum: 13.11.2014 12:05
Předmět: Poradíte kameru ?

Poradíte kameru ?
Ahoj všichni,
Dostal jsem za úkol vybrat kameru pro sledování dveří v místnosti ve dne i v noci (ve tmě). Za určitých okolností by se mohlo stát že tam vstoupí někdo nepovolaný a to bychom potřebovali zachytit. Záznam se má ukládat na SD kartu, rozlišení takové aby to umožnilo identifikaci narušitele. Naopak je nežádoucí LAN nebo WIFI.
Prostě jednoduchá kamerka ukládající na SD. V případě potřeby by se karta vyjmula a záznam přehrál na PC. Na kartu by se měly vejít minimálně 3dny záznamu ale radši víc a pak přehrávat nejstarší záznamy. Patrně bude nutná detekce pohybu a zaznamenávat jen při pohybu. Mělo by to být v nějakém pouzdru na připevnění na zeď nebo na strop. Samozřejmě takřka nejdůležitější parametr je cena…
Myslel jsem že to bude snadné proto jsem navrhl toto řešení ale teď zjišťuji že takové kamerky na trhu snad ani nejsou…
Nemáte někdo nějaký ověřený tip ?
Děkuji,
        Martin.