Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 11:52:39 CET 2014

Na asi 40m nekrouceneho telefonniho dratu mi funguje trochu upravene
schema z https://code.google.com/p/simple-modbus/downloads/detail?name=RS485%20Connection%20Schematic.pdf&can=2&q=
sice to neni nejlepsi reseni, ale bylo to hned hotove a od te doby
nebyl cas/nalada to predelat.