Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Listopad 13 10:32:10 CET 2014

Už to pěkně popsal pan Wáclawek, tak jen doplním, že takto to kdysi měly
uděláno převodníky ADAM od Advantechu. Samozřejmě to není dle normy, je to
jakási RS485 s otevřeným kolektorem :) . Zbavili se tím jakýchkoliv problémů
s přepínáním, ale.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827