Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Listopad 13 09:22:33 CET 2014

Odesláno.

Samozřejmě že lepší je, pokud nějaký procesor ví, jaká data posílá (jak psal
pan Meduna) a může přepnout hned. V praxi u běžných převodníků to ale naráží
na problém, že uživatel často netuší parametry nastavení.

V těch 90. letech jsem toho zkoušel moc, i různé sofistikované autodetekce a
monostabilní obvody. Ale praxe ukázala, že to nejjednodušší řešení je také
nejlepší.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827