Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:53:37 CET 2014

Děkuji, moc, mohu poprosit o ten fragment schématu? Stačí část z TTL na 485 s přepínáním...

MZ
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, November 13, 2014 8:43 AM
  Subject: RE: Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

  Dobrý den,

  máme ověřené zapojení na přepínání (přes 12.000 ks převodníků jej používá), v podstatě 15 let beze změny. Jestli chcete, pošlu Vám tuto část schéma soukr.

  Nebo Vám mohu nabídnout malý TC485 (http://www.papouch.com/cz/shop/product/tc485-prevodnik-rs232-na-rs485/ ), třeba jen desku, a z něj můžete vyndat budič na RS232  a máte to.

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel