Spolehlive automaticke prepinani smeru RS485

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:22:42 CET 2014

Omlouvám se, to jak mne tlačí čas. Ale takový překlep je spíše mozkovou nedokonalostí. Je známo, že pokud ve slově přehodíte pár písmen, oko to přečte správně a mozek to správně vyhodnotí, protože prostě ví, co má hledat. Ale počítačům se to moc nelíbí. Ještě jednou sorry...

MZ
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadečka
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 13, 2014 8:18 AM
  Subject: Re: Spolehlive automaticke prepinani smeru RS458

  RS458? Chlapi, dávejte si pozor, co píšete do subjektu. Zkuste to pak najít přes ctrl+F v archivu konference, zde "RS485":

  http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-November/thread.html

  Kdysi jsem řešil problém s pračkou, někdo už řečil něco podobného přede mnou, ale taková blbost jako electrolux vs. elektrolux způsobila, že jsem to nenašel.

  P.K.