detektor stenic

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 23:01:22 CET 2014

Pokud to chcete jednorazove spise bych doporucoval pujcit nejaky rucni
spektrak, za zapujcku date mene nez ubastlit neco pouzitelneho, pred
lety jsem narazil dokonce zapujcku podobneho typu, ktery pouzivam -
HF6060 a odhalite  vse do 6 GHz, idealni na stenice a jinou havet - 2,4
GHz susicky vlhkych prostor, ktere vyradi WIFI siroko daleko,  ma to i
zvukovy vystup a slysite i modulaci.

LK