Fwd: Objednavka u Mousera

Standa Palas stpalas na volny.cz
Středa Listopad 12 20:40:12 CET 2014

Dobrý den všem.

Potřebuji do jednoho zařízení int. obvod AD8804 v pouzdře TSSOP 20.
Nikde jsem ho nenašel, jenom u Mousera. Bohužel chtějí jen za dopravu 40
Eur, což několikanásobně převyšuje cenu toho obvodu. Po několika dnech
váhání jsem ho objednal a při objednávce zaškrtnul platbu převodem,
protože se mi to zdálo nejjednodušší a naivně jsem si myslel, že když
mají zastoupení v Brně, tak budou mít i českej účet. Jenže mi přišla
faktura s číslem účtu banky v Londýně. To tedy asi znamená, že bych
musel poslat eura kamsi do Londýna asi za dost mastnou provizi kterou
budu muset zaplatit svojí bance za převod. A pak už vůbec nevím jak bych
ty eura vykázal v mojim samo domo účetnictví. Tak se mi do toho moc
nechce. Většinou mi na všechno co potřebuju stačí TME, nebo max. Farnell
kde to jakž takž zvládám. Pokud jde o ten Mouser, tak by to asi šlo
zaplatit kartou přes internet, ale to dělám docela nerad, což je
samozřejmě můj problém.

Tak se ptám, jestli někdo nebudete něco přes Mousera objednávat, že
bychom se rozpůlili o to jejich dopravné, či snad jestli nemáte ten
obvod někde v šufleti. Nebo mi poraďte jak se to vlastně dělá. Nechce se
mi za obvod s výrobní cenou pár korum dávat suma sumárum dva až tři tisíce.

Staňa