S(ikovný levný modulek se STM32F103

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 12 19:36:17 CET 2014

Celkem ani nejde o to, jestli se vojede flash, ale napchat data do RAM
je z principu daleko rychlejší. Třeba ten můj Kizarm pro NXP šváby až
10x. Taky dost záleží na tom, co ladíte, složitější věci ladím přímo
jako PC aplikaci a pak to jen přeložím pro cílový procesor. Pokud
používám gcc, stejnou šířku slova, stejného indiána, pak (obvykle) není
problém.

Mrazík