Re: Sikovný levný modulek se STM32F103

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 12 19:27:30 CET 2014

Hm, no tak to beriem spat co som povedal o tej ekvivalencii FIFA a DMA.

Kupodivu som naozaj v RM0090 nasiel zmatene varovanie o nezapinani
povolenia prerusenia pre Rx pri pouziti DMA...

V kazdom pripade mi to pripada tak sialene nelogicke, ze by ma ani nebolo
napadlo o tom pochybovat... Ten flag predsa moze byt jednoducho
duplikovany pre DMA aj IRQ, je to len jeden jediny klopak...

wek