Sikovný levný modulek se STM32F103

Středa Listopad 12 17:43:17 CET 2014

Jo ta ruznorodost GPIO me taky fascinuje, nechapu.
A fifo u UARTu (a jinde) se da elegantne nahradit DMA (trosku je problem
s prerusenim, obcas nezbyde nez provadet pooling ale zas muzete mit fifo
dost velkou...) Blbe je, ze nejde (aspon kde jesem to zkousel) pouzit
DMA a zaroven preruseni treba od prijmu znaku, to se nejak popere. Takze
napr u bufferu 256B mame moznost preruseni v pulce nebo po naplneni.