Šikovný levný modulek se STM32F103

Středa Listopad 12 16:16:07 CET 2014

Nevim, co presne myslite, ale seriak ani predstirani disku neumi, seriak
by se obcas hodil ale jsou to draty navic, stlink vlastne neco podobneho
umi pres 1 drat jednosmerne specialnim seriovym protokolem - procesor
proste muze posilat nejaken znaky a STLink utilita na PC to zobrazovat,
zda se, ze to umi i ten EM::BLOCK nejak vyuzit ale zkousel jsem to jen
jednou kdysi a ono kdyz jsou k dispozici prostredky pro bezne ladeni,
tak to tak horke neni. Navic nejake to komunikacni rozhrani vetsinou je
nebo se na nejake Tx/Rx pichne extra USB prevodnik.
To programovani pres disk uz mi prijde uplne nahouby, zase behem vyvoje
se prece pouziva debugger a jinak staci utilita co to taky umi.