Šikovný levný modulek se STM32F103

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 12 15:17:42 CET 2014

A to umi i ty STLink v2, zminovane drive? (napriklad tady:
http://www.ebay.com/itm/ST-Link-V2-Mini-Metal-Shell-STM8-STM32-Emulator-Downloader-Programming-Best-/181561920452?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a45ef0bc4)

Zatim se v STM tolik neorientuju, takze to, co popisuje ve vyctu
vlastnosti, mi je jen o malo blizsi, nez puvodni cinstina - kazdopadne
slovicko mbed se tam neobjevilo.

Pavel Kutina