LAN ovladac

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Listopad 12 13:31:45 CET 2014

Zdravim
Nez jej koupite kouknete na :
http://www.mikrovlny.cz/cz/produkt/74
K dispozici jsou navic FW pro monitorovani UPS APC, planovac propracovan
dynamicky, zadna staticka slatanina.
Moznost vlozeni ekvitermni krivky , diferencialniho rizeni atd.
LAN kontroler je obslehnuta verze,akorat autor na nej nestacil, tak
vytvoril co bylo v jeho silach.
Kdyz tak se ozvete soukromne mohu jako clenu konference nabidnout slevu.
S pozdravem
LK