RPI radio

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 12 10:52:00 CET 2014

Nepaci sa mi nezapojeny pin 4 (hoci uznavam, co pises, je IMHO dobrym
zvykom logickemu vstupu nanutit uroven aku chces) a este aj ten pin 5.
Ten by nemusel az tak vadit u CMOS555, ale zas bude vadit nezapojeny
pin 4. Vsimni si ze nad schemou je blokova schema 555, okopcena z
nejakej knihy. Tam mal autor dost chochmesu na to, aby ten reset hodil
na vysoku uroven, ale kopirovac uz nie.
A chyba mi tam nejaky blokovaci kond, povedzme 100-200uF paralelne k
baterii. 9V bateria je makka a pri zatazi na nej bude napatie lietat.
Mimochodom, aky prud bude tiect LED-kou?

Mas pravdu, ze toto sa da pouzit ako ukazka ako sa to nema robit,
resp. poukazat co sa da zlepsit. Ale tu sa to nedeje. Je tam schema a
ukazka ako to uzasne funguje a nezorientovany clovek si to vezme ako
ukazku toho, ako sa to ma robit.
Ziadne mentorovanie sa nedeje, nadavame tu len my dvaja, decka po
svete sa toto ucia ako normalnu vec a casom to presiakne z bastlenia
do praxe. A nehovor mi ze nie.

Dňa 12. novembra 2014 10:29, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: