RPI radio

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 12 10:06:53 CET 2014

Ty to tam nejak poznas!

:)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Tuesday, November 11, 2014 9:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: RPI radio

Jano,
makezine, to je magazin "maker-ov". V tejto komunite to mas same arduino, raspberry, LEDky bez seriovych odporov, relatka bez kicback diod, nikam nezapojene digitalne vstupy, nijake blokovacie kondiky,
3V3 suciastky pripojene na 5V a tak podobne. Hlavne, ze to funguje, nie?
Nejake harmonicke su vacsine tychto "konstrukterov" neznamym pojmom.
Hlavne ze to funguje, nie?

namatkou:
http://makezine.com/projects/dark-detecting-led/
http://makezine.com/projects/light2sound-ldr-synth/
viac sa mi tam nechcelo hladat, je to strasne neprehladna a matuca stranka

Dňa 11. novembra 2014 19:30, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: