Program pro detekci fake FTDI chipu?

Úterý Listopad 11 21:51:54 CET 2014

Nezlobim se ale snazim se najit cestu nejmensiho odporu - i to
standardni CDC funguje dost naprd, treba ve Win7 pri pouziti s inf od ST
mi po uspani a probuzeni system vzdycky zkolaboval do modra...
Nechapu, proc zrovna tahle trida neni dost vymakana a standardni ve
windows, Linux neresim protoze to nikdo, pro koho pracuji, nepouziva...