RPI radio

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Listopad 11 21:10:33 CET 2014

Jano,
makezine, to je magazin "maker-ov". V tejto komunite to mas same
arduino, raspberry, LEDky bez seriovych odporov, relatka bez kicback
diod, nikam nezapojene digitalne vstupy, nijake blokovacie kondiky,
3V3 suciastky pripojene na 5V a tak podobne. Hlavne, ze to funguje,
nie?
Nejake harmonicke su vacsine tychto "konstrukterov" neznamym pojmom.
Hlavne ze to funguje, nie?

namatkou:
http://makezine.com/projects/dark-detecting-led/
http://makezine.com/projects/light2sound-ldr-synth/
viac sa mi tam nechcelo hladat, je to strasne neprehladna a matuca stranka

Dňa 11. novembra 2014 19:30, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a: