RPI radio

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 11 21:07:58 CET 2014

Zdravim,
  bohuzel s tim asi musim souhlasit.
  Letos v lete jsem na chalupe poslouchal provoz na "profi" bandu, 150
MHz nevyjimaje, a nestacil jsem se divit, kolik piratu, vysilajicich mimo
sdilene frekvence, jsem slysel. Nejkriklavejsi pripad byl, kdyz na
ZASAHOVEM KANALE HZS probihala komunikace jakychsi pubescentu ve stylu
"tady vorel, volam zidli, kde k***a do p**e jste, vy c****i", tj. takova,
ze i pan president by se mohl poucit, jak se u nas mluvi :-). A nic!  Ja
bych si tipnul, ze alespon ten dispecer je vyzene, vzdyt tam urcite trvale
posloucha, ale ani to ne! Jeli tam nekolik dni, az mne to prestalo bavit
a vyradil jsem tu frekvenci ze scanu, protoze ty sprostarny poslouchat
porad dokola uz mne stvalo.
  Docela by mne zajimalo, kde k tem radium prisli, podle zvuku to byla
profi radia, zadne wouxuny nebo jine cinske sunty, modulaci meli velmi
kvalitni, pruraznou, a taky jim docela dlouho vydrzely baterky, a taky
by si asi sami od sebe zrovna tuhle frekvenci nenaladili...

Zdravi Pavel