Jak funguje zesilovac s j-fet

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 11 14:19:19 CET 2014

Ano, pokud je Ug < Us, pak je záporně polarizovaná.
Tady je to trochu vidět:
http://physics.mff.cuni.cz/kevf/skripta/elektronika/kap2/2_3_2.html

se zvyšujícím se -Ugs se rozšiřuje oblast prostorového náboje(na obrázku
to žluté) a uzavírá kanál D-S.

Při Ugs=0 je tranzistor téměř plně otevřen a při Ugs> 0 přechází do
režimu obohacovacího a těsně před Ugs>0,6 (pro křemík) je plně otevřen.

Petr