Jak na korektní zalamování textu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 11 01:28:07 CET 2014

Dne 10.11.2014 23:55, David Obdrzalek napsal(a):

> Koupil jsem mým dvěma dětem na pouti hodniky. Děvčeti hned večer přestaly jít.
> Chlapci šlY dál.

Tady je asi jasno, vytržením z kontextu se ztratí správný podmět a změní
se smysl věty.

> Její čelisti klapaly naprázdno. Jeho čelisti klapali naprázdno a pak je dirigent
> zastavil.

Tak tohle jsem nepobral - tedy vlasntě asi teď jo, pokud akceptujeme
přepis "cello" -> "čelo" (pro mne osobně neakceptovatelné).

> Tento stroj vyrábí naše zařízení... kdo co vlastně vyrábí?

Háček je v tom, že takhle dnes vypadá třetina novinových titulků.

> D.O.

Hezké příklady "zmatení nepřítele", ale stejně mám dojem, že ten úvodní
vnořený vede. Každopádně mám dojem, že by z tebe jistá paní Spoustová
měla velkou radost :)

Pavel Kutina