Vypinac - pracka, mycka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 10 21:33:13 CET 2014

> 5W, power factor 0.14.

Tak odvolavam, a idem sa hanbit do kuta.

Dnes som si ten lidlmeter dokladnejsie prezrel, a to, co ukazoval, bolo
0.05A... s power factorom 0.14 to vychadza cinneho vykonu okolo 1.5W, po
prepnuti na watty ukazuje na striedacku 1-2, predpokladam, ze sme na
hranici moznosti a presnosti. Nie je to sice 0.5W, ale je fakt, ze to je
starsi model nez ten, na ktory som daval link.

Tak som ju aj pustil. Po zapnuti stale tych istych 1-2W, blika jedna LED,
caka na stlacanie tlacitok. Po spusteni programu zacne napustat vodu -
11W, PF 0.15 (jasne, solenoid). Potom pustil kurenie a motor - cca 1650W,
PF 0.95. Ked motor zastal, 1500W, PF 1.00 - je pekne ze prax sedi s
teoriou :-) Je zaujimave, ze pocas dopustania vody vypina kurenie
(nechapem, preco ho nemoze vypinat aj ked toci motorom...) V navode sa
pise max.1850W.

wek