Re: WD MyBook Essentials - bacha na šifrování dat!!!

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Pondělí Listopad 10 21:10:44 CET 2014

Dne 10. listopadu 2014 17:10 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>
napsal(a):

> Já nic jiného než Linux nemám. Švagra jsem se ptal a údajně určitě žádné
> heslo nezadával. Tak ono to ani nemá žádnou logiku. K čemu je dobré
> šifrovat data klíčem uloženým v sériové EEPROM, když zloděj to ukradne
> celé - tedy i s tím klíčem. Mě to prostě hlava nebere.
> Jediný výsledek je, že když se náhodou nepodělá disk, ale podělá se
> můstek s klíčem, tak jste bez dat.
> Motivace je mě teda fakt neznámá.

Kurvítko? Marketing? WD zjevně nechce, aby data z disku šla zkopírovat po
vyjmutí disku z rámečku - za příp. obnovu dat, která již není banální
záležitostí, se takto dá naúčtovat víc...

RT