ako urobit z Atmela Arduino?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 10 14:24:59 CET 2014

>Atmel a AVR nie je to iste? Ospravedlnujem sa za moju ignoranciu, tieto veci mi pridu vsetky rovnake :-)))

AVR je akronym z mien autorov (Alf-Egil Bogen a Vegard Wollan) a z dalsieho
akronymu, RISC. Su to dvaja Nori, ktori v ramci diplomovky navrhli
procesorove jadro, a podarilo sa im presvedcit firmu Atmel (osobne
zakladatela a vtedajsieho CEO), ze je to zaujimava alternativa k 8051,
ktore vtedy Atmel vyrabal.

Atmel z nejakych mne nepochopitelnych debilnych marketingovych dovodov
tento fakt zufalo popiera.

Cely ten pribeh okolo AVR aj so vsetkymi sucasnymi zvratmi a dozvukmi je
podla mna fascinujuci a mal by sa povinne vyucovat na vysokych skolach
elektronickeho zamerania (v ramci predmetu "dejepis fachu").

wek