ako urobit z Atmela Arduino?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 10 10:28:33 CET 2014

Vacsina skutocnych Arduin ma ten prevodnik na sebe, samozrejme je to
drahsie, co nie je priechodzie pre cinsky model podnikania... ale clovek
potom nemusi ten externy modul hladat a skumat pinout a otocenie konektora
a odpalenie jedneho ci druheho pri zle zasunutom konektore a podobne
blbiny.

Ten prevodnik moze byt bud FTDI, alebo cokolvek ine - SiLabs, Microchip
ponukaju predzute prevodniky, original Arduino Uno ma naprogramovany
USB-enabled AVR ako prevodnik.

Dalsia alternativa je AVR s USB bootloaderom, su v principe dve moznosti,
bud zoberiete USB-enabled AVR (klucove slovo pre free USB stack do AVR je
LUFA), alebo do "bezneho" AVR narvete ten "softwarovy" USB co ideovo
pochadza od Igora Ceska a v sucasnej dobe prakticky od rakusanov menom
obdev (http://www.obdev.at/products/vusb/usbasploader.html ).

Potom su este aj ine ne-arduinove moznosti, napr. USB DFU bootloader.

Samozrejme zalezi na vas, co chcete urobit.

wek