ako urobit z Atmela Arduino?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 10 10:07:33 CET 2014

Z Atmela? Snad z AVR-ka, nie? ;-)

Nejaku konstrukciu s Arduino kodom som uz pretrpel, tu je bootloader
http://jaromir.xf.cz/pg/files/boot.hex a nastavenie fuses
http://jaromir.xf.cz/pg/files/fuses.png
Pouzil som tento prevodnik
http://www.tme.eu/sk/details/ttl-232r-5v/moduly-ftdi/ftdi/#tb018b8868f0fe474e60fe8b8885ce171
treba prepojit Rx/Tx a RTS potiahnut cez 100nF kond na pull-upnuty
RESET pin - tymto sa aktivuje bootloader.
Ten pinout toho prevodnika je dost casto pouzivany v roznych arduino
bastloch (taky, ehm, standard), je mozne ze existuju aj lacnejsie
prevodniky s tymto pinoutom, ja osobne by som sa ho drzal.

Dňa 10. novembra 2014 10:00, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: