AC Load Analyzer

Neděle Listopad 9 20:33:41 CET 2014

Sry, trosku mi unika vliv zpusobu implementace fontu do programu na
bezpecnost urazu proudem... ;-)
Jinak je jasne, ze by to melo mit dvojitou izolaci - treba zavrit do
krabice, pred displej dat sklo a tlacitka vhodneho provedeni. Pres ISP
to programovat s nahradnim napajenim nebo oddelovacim trafem.  Lidlmetr
ma taky vsechno galvanicky spojeno se siti.