disky SSD?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Neděle Listopad 9 19:08:22 CET 2014

mam v notasu SSD od letosniho unora, uz bych nemenil. na data mam 1TB HDD
misto mechaniky. na SSD mam jen system a programy (zabrana cca pulka),
nikoliv data. pokud by bez varovani odesel tak at. koupim novy, naklopim
obraz systemu a jede se vesele dal. takze no stress :)

a za me muzu rict - ikdybych ho musel menit kazdy rok, ty usetrene nervy za
to rozhodne stoji. nemit v praci v kompu klasicky HDD uz bych ani nevedel
jake to je kdyz wokna neco chrchlaji na disku az z toho zadrhava i mys aniz
bych to po nich chtel a nezbyva nez zalozit ruce do klina a cekat az se
system vyonda ...

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz