uni PCB

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 9 12:38:13 CET 2014

Chápu to tak, že tazatel poptává vhodný motiv, který by se vešel na plochu
100x135mm a se kterým by se nemusel moc kreslit, jinak by tahle plocha
vypadla bez užitku jako odpad. Mně by se třeba líbily oboustranně čtvercové
plošky 1.27 (taková univerzálka na SMD), tu a tam nějaký prokov (co já vím,
v každé páté nebo desáté plošce), ale namalované to nemám, takže budu mít
smůlu.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Andrej Jancura
To: HW-news
Sent: Sunday, November 09, 2014 12:31 PM
Subject: Re: uni PCB

Dobry den,

nemate nejaku skicu daneho pcb? Nejako si tu dosku neviem predstavit...

A.

Zdravim ,
chystam desku kde bude vyfrezovany otvor
obdelnik cca 100 * 135mm.  FR4 / 1.5 / 0,35um

Nema nekdo nejaky navrh universal PCB aby
se to nevhodilo bez uzitku.(kicad, pdf, ps)

Zitra to jde do vyroby a nemam cas neco mastit

Bude toho cca 40ks, klidne se pak podelim

R.