Jak vyrobit prototyp levneji a rychleji diky 3D tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 8 20:10:26 CET 2014

Sorry, ale určitě ne.
Mám práce na několik životů, takže do podobné akce určitě nepůjdu.
To už raději za ušetřený čas dodělám tu svou 3D-prn.
Stejně jako jsem tehdy nechápal, kolik práce a času jste tehdy do
toho dal Vy, přičemž jste už 2. kus nechtěl vyrobit.

PL

******************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 08, 2014 7:57 PM
Subject: Re: Jak vyrobit prototyp levneji a rychleji diky 3D tiskarne

Původní zpráva ze dne 8.11.2014 od Petr Labaj:

> Samozřejmě, že ne. Nařežou se obdélníky třeba formátu A4 a slepí se
> na sebe. Tím vznikne konstrukční materiál o požadované tloušťce ve
> formátu A4, a pracuje se s ním. Pokud by se z toho soutružil
> (frézoval) ten ráfek, tak by se na sebe slepilo třeba 10 destiček
> třeba 50x50mm, a tím by vznikl polotovar pro obrábění. Tím slepením
> toluenem se z toho stane prakticky monolitní materiál.

Aha, takže taková ruční 3D tiskárna :-) Jdeš do té challenge? Vyzývám
tě. Nepoužiju Rebela za 10 tisíc, použiju vylepšeného Vellemana celkem
za řekněme 27 tisíc. Ať můžeš ty použít aspoň nějakou jednoduchoučkou
CNC frézečku.

Petr Zahradník, počítačový expert