ESP8266 - tuhnuti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 8 18:58:06 CET 2014

Můj lísteček s poznámkama říká:

RX na TX, TX na RX
+ +
gnd gnd

napřed přeflashnout:

CHPD +
RST +
GP0 gnd

Přes USB jsem to dělal u jednoho kusu snad 20x, než to úspěšně dojelo do
konce (ono to na konci stejně člověku vynadá, ale mě to padalo v průběhu
flashování). Druhý kus šel na první pokus. Absolutně to nešlo udělat z
virtualizovaných windowsů.

Užití FW 0.9.1:

CHPD +
RST nc
GP0 nc

rychlost 115200

přeflashnout z cloudu se mi nedařilo, možná byl zrovna nedostupný server,
nebo to cenzuruje provider, nebádal jsem po tom. Chystám se tam ještě
flashnout opensourcovaný firmware "AT", kterého jsem si předtím nějak
nevšiml.

Napájet nutno ze samostatného 3V3 zdroje, úroveň signálů 3V5 z USB neva.
Arduino nano jsem v autě neprozřetelně zapojil na USB nabíječku která asi má
daleko víc, ledky mu svítily do žluta a - přežilo to. Dle "Arduino style"
kosntrukcí (tj bez odporů vše natvrdo) to funguje lidem taky.