Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 8 18:27:30 CET 2014

| From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
|
| To trochu nechápu. Jsem nadšenec do mnoha věcí nebo technologií, ale
| to přece neznamená, že nedokážu posoudit, co je v daném případě lepší,
| notabene když všechny tyto stroje používám.
|
| Jsem nadšenec i do CNC. Když jsem to ještě stíhal a dělal všechno sám,
| tak jsem na své CNC frézce frézoval z hliníku ty stoly pro 3D
| tiskárny. Na soustruhu jsem soustružil zde tolik diskutované spojky
| motorů. Na kotoučové pile jsem řezal vodící tyče a závitové tyče.
| Stojanovou vrtačkou dodnes zvětšuji otvory v ocelových spojkách
> [...]

Však už jsem psal, že jste šikovný a pracovitý.
Proto mě taky těší, že se Vám to daří.

| Teď jsem napsal další příspěvek, který hned odešlu a dostane nový
| předmět. Napsal jsem ho vlastně spíš pro ostatní, ty ho neoceníš :-)

Pokud to bude příspěvek o 3D-prn nebo CNC, tak to určitě ocením.
Já nejsem žádný zavilý odmítač, jen se snažím v tom najít výhody.

3D-prn bude časově náročná hračka. Protože jsem hodně multizájmový
a volným časem neoplývám (jako nakonec asi většina lidí zde v konferenci),
tak se prostě chci jen předem ujistit, že stojí zato do toho jít.
A právě mimo jiné i Vaše příspěvky jsou dobrým studijním materiálem,
takže opravdu nechápu, kde se vzala ta myšlenka "ty ho neoceníš ".

PL