Praktické výrobky 3D tiskáren

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 8 15:14:39 CET 2014

Já mám obyčejnou - ne CNC frézku. Takže sama nepracuje :-). Ale ano,
původně jsem uvažoval dva kusy duralového plechu nebo plexiskla a mezi
ně frézované rozpěrky. Pak mě ale napadlo, že vytisknout to bude
jednodušší a zároveň prověřím novou hračku :-). To jsem měl stále ještě
ty problémy s ucpáváním trysky takže jsem to dělal nadvakrát a lepil to
k sobě. Tím došlo k tomu že to není extra krásné ale to ničemu nevadí.
To pouzdro je trvale schované v tašce se kterou jezdím a vytahuji jen
čtečku :-).

Jak tu už někdo psal. Ideální bude ty mašiny kombinovat. Něco je lepší
vytočit nebo vyfrézovat ale spoustu věcí je mnohem výhodnější
vytisknout. Protože klasicky by to sežralo moc materiálu, času nebo by
to bylo mnohem náročnější. Je jednodušší podhodit to 3D tiskárně, nechat
ji celé odpoledne tisknout a jen ji občas zkontrolovat než celé
odpoledne stát u frézy než dostanu výrobek který má 10% váhy původního
materiálu :-). Kupa věcí které bez problému vytisknete standardními
obráběcími stroji nevyrobíte. Na druhé straně ani ta tiskárna nedokáže
všechno a lecos zase bude lepší vyrobit standardně. Teď prostě získávám
zkušenosti a učím se co jde a co ne. A skvěle se bavím hraním si s novou
hračkou :-).

     Martin.