Vypinac - pracka, mycka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 8 14:08:18 CET 2014

Nechci to moc zlehčovat, stávají se i hodně podivné náhody.
Ale zrovna od revizáka bych to bral spíš jako příběh, jako že na
Jadranu sežral žralok českou učitelku.

Vnitřek i vnějšek pračky bývají lakovány docela silnou vrstvou laku,
navíc kabely jsou prakticky vždy svazkovány, takže se případný
uklepaný drát nemohl zatoulat moc daleko.
Navíc by se to muselo stát zrovna ve chvíli toho upadení, protože
když to upadlo, tak pračka jistě přestala fungovat. Takže se nemohlo
stát, že by to tak bylo provozováno dlouho a třeba zrovna jednou se
to stalo.

PL

**********************************

From: "Raven" <raven na wo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 08, 2014 1:50 PM
Subject: Re: Vypinac - pracka, mycka

Ono to vytahovani ze zasuvky neni zcela od veci. Ma to i cistici funkci.
Je znam pripad, kdy mnoho let zasunuta vidlicka pracky zpusobila smrt.
Proste zemnici kolik v dutince zoxidoval tak, ze zcela prestal plnit
svou ochrannou funkci. V pracce se nejak uvolnila faze a sla na futral a
bylo... Alespon takto nam to vypravel revizak.

S pozdravem Raven