Re: Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 8 13:30:24 CET 2014

 8.11.2014, 13:22:02

 To bude asi nejaka japonska tradice.
Mel jsem pred casem moznost, levne koupit takovej lepsi monitor od
NECu. Vzhledem k tomu jak jej predchozi majitel pouzival, bylo jasne,
ze trubice uz maji to nejlepsi za sebou, tak jsem volal do
autorizovaneho servisu, zda-li jsou schopni je vymenit a za kolik.
Ano vymenujeme. Mate ten monitor v zaruce ?
Ne v zaruce uz neni.
V takovem pripade je oprava neekonomicka.
Takze kdyz mi po zaruce odejde trubice, tak mam ten monitor hodit do
popelnice ?
No, ano.
Cenikova cena toho monitoru byla 22 kKC !!!.
Hadejte, jestli jsem ho koupil ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz