Vypinac - pracka, mycka

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 8 13:20:43 CET 2014

 8.11.2014, 13:16:50

To je takova manie, nekterych osob opacneho pohlavi. Asi to videli v
nejake argentinske telenovele, nebo co. Pracka se po skonceni prani
proste musi vytahnout ze zasuvky, jinak zpusoby prinejmensim 3
svetovou valku.
A neni v silach bezneho smrtelnika, presvetcit dotycnou osobu o opaku.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz