rozpadlý konektor na plochý kabel - vyřešeno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Listopad 8 12:47:44 CET 2014

Zdravím,

nasadit se mi to ani po několika hodinách nepovedlo, tak jsem z pytlíku,
ve kterém displej přišel, ustřihl svařený okraj (tvrdší část) a opatrně
ho zasunul ke vloženému plochému vodiči.
Funguje to normálně.

Foťák fotí, byť je to starší kousek Fuji S5700, tak jsem na něj zvyklej
a a věřím, že mi bude sloužit ještě nějak pátek.

Pěknej víkend

Petr