Praktické výrobky 3D tiskáren

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 8 11:07:24 CET 2014

Mám ji funkční teprve asi 3 neděle. Takže dělám hlavně modifikace
vlastní tiskárny. Ale z "Užitečných " využití - úplně první tisk bylo
pevné pouzdro na čtečku e-knih. Vozím ji ve vlaku a nechci aby přišla k
úhoně. Další aplikace byly držáčky na reflexní nálepky na tašku. A už
promýšlím další věci. Jak tu někdo psal teprve když to máte zažnete
všude vidět možnosti k využití. Důležité je že v okamžiku když přijde
nápad mohu sednout, namalovat a za chvíli tisknu. Podobné to bylo se
soustruhem a frézkou. Než jsem si je pořídil netušil jsem jak moc je
potřebuji :-)).

     Martin.