Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 8 00:04:39 CET 2014

Jo a ještě drobnost - potěšilo mne, že jsem rozpojil propojku a přepnul na
3.3V - a ta Mega si toho ani nevšimla a se 16MHz krystalem pořád jede. To mi
připadá jako docela příjemné, teď tam zkusím připojit ten ESP8266 (s
vlastním napájením, ten stabilizátor na tom Arduinu nebudu pokoušet) a můžu
si zase hrát :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 07, 2014 11:20 PM
Subject: Re: Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Však já ho tu taky mám (mimochodem - hodně se mi líbí mbed na ST, to je
takové "arduino pro větší kluky"), jen mi tahle destička připadala hezčí,
menší, nenažranější a pro moje současné hraní naprosto dostačující... A
protože mi tu ležela v šupleti, chtěl jsem to rozchodit, což se nakonec i
podařilo, i když tedy metodami, do kterých se mi původně nechtělo.

Pavel Kutina