OT - GES a stavy skladu

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Listopad 7 22:53:49 CET 2014


Dne 07.11.2014 22:46, Robert Baranka napsal(a):
> Som myslel, ze som to napisal zrozumitelne.
> Jednoducho ked nie si spokojny s obchodom, tak nakupuj inde. O tom
> zvycajne predsa pises (a vacsinou s Tebou suhlasim). Ze mame na vyber.
> Mas snad s nimi nejaku zmluvu ze musis nakupovat? Ak nie, tak preco tam
> potom nakupujes, ked nie si spokojny s ich sposobom komunikacie so
> zakaznikom.
> A tym ze tam nakupujes, tak akceptujes aj ten sposob.
> Robo

Možná něco nesprávně chápu, ale kritické hodnocení přístupu dodavatele k 
zákazníkovi s uvedením konkrétního příkladu se teď považuje za nekorektní?

jf

> Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od Robert Baranka:
>
>> Ahoj. Prepac, snazim sa ta pochopit, ale nedari sa mi to. Prave v
>> tvojom pripade... Ako "musím někam volat"? GES je narodny podnik?
>> Alebo odstepny zavod nejakeho koncernoveho podniku? Ved prave Ty tu
>> vzdy argumentujes ze zakaznik nic nemusi ale chce, ze si sam vybera
>> od koho nakupi a ty si si vybral GES :-) Robo
>
> Pokud to zboží chci, pak tam musím volat. Napsal jsem to tentokrát
> správně?
>
> Petr Zahradník, počítačový expert



Další informace o konferenci Hw-list