OT - GES a stavy skladu

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Listopad 7 20:47:43 CET 2014

to som sa prave chcel opytat. Nepodnikam v oblasti velkoobchodu so
suciastkami, takze vobec netusim co tym dosiahnu, okrem odradenia
zakaznika.

Som na druhej strane, nakupujem pomerne velke mnozstva roznych suciastok
a kazdy seriozny distributor ma na internete mnozstva na sklade. Ci su
to uz Mouser, Farnell, Radiospares, ale aj klasicki predajcovia Arrow,
takisto brokeri, ktori predavaju second hand suciastky. Ked tam nie je
cena tak poslem poziadavku na cenovu ponuku.

Ale casto sa rozhodujem podla toho kde si mozem zobrat vsetko rovno na
jednu objednavku zo skladu, aj ked su niektore polozky trosku drahsie.
Vo vysledku to vyjde lacnejsie.

Musi tam byt nejaky dovod preco si myslia ze je to pre nich lepsie...

b.