Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 7 20:00:00 CET 2014

Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od Petr Labaj:

> Skoro si myslím, že takový přehled ze života udělá pro rozšíření 3D
> tiskáren (a tedy pro kšefty pana Zahradníka ;-) víc, než třeba popis
> technických fines jednotlivých tiskáren.

Petře, děkuji, že na mě tak myslíš, přestože to tedy vůbec nemám
zapotřebí. Nestíhám dodávat, nestíhám vyrábět a hodně mě to baví.
Každý den si povídám s prima lidmi, kteří se zajímají o 3D tisk, a
pomáhám jim uvést jejich sny ve skutečnost. Je jich neuvěřitelně
mnoho, jsou šťastní a já se moc rád raduji s nimi.

> A já bych konečně třeba taky už měl motivaci tu tiskárnu dodělat.

Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod. Kdybys opravdu chtěl,
tak si to najdeš, je toho plný internet, tuny na thingiverse, prostě
kdekoliv.

Za mě říkám - nemá smysl se dohadovat nebo tě přesvědčovat, jestli to
k něčemu je, nebo ne. Raději ten čas věnuji těm, kteří zájem mají,
kteří smysl vidí, rád jim předám své zkušenosti a budu šťastný s nimi.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem