Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Pátek Listopad 7 19:18:24 CET 2014

Ulomeny drzacek od dalkoveho ovladani k autu, krytka na baterii u
suplery, s kolegou bastlirem krabicky na nase bastly, krajitka na
susenky, redukce z tesla elytu na soucasne kondenzatory, servokrmitko
pro rybycky, Skoda logo na disky kol pro kolegu a samozrejme kazdy v
praci nejakou blbost na monitor. Ja Beethovena, nekdo lebku s rohama,
kozu v pentragramu, darth vadera, zelvu...
3D tiskarnu jsme si neporizovali jako kdovi jak uzitecnou vec, ale
na hrani. Cim dele ji ale mame, tim vice vidime jeji potencial. Jako
nejvetsi problem se pro nas jevi to v nejak smysluplnem case
nakreslit.

L.