Alternativny prenos dat

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 7 17:09:01 CET 2014

Dobry podvecer,

> DD,
>
> tohle mi vyloudilo úsměv na tváři, když někomu přijde jednodušší zkoušet
> různá bezdrátová udělátka na baterky než tam prostě zkusit tenký drátek.

Cele toto vlakno vzniklo tak, ze ked som sa davnejsie pozeral na to, ako sa
zatvaraju nase plastove okna, videl som na vlastne oci, ze tam uz ziadny
dratik ci kablik nestrcim. Vysledkom dnesnej debaty, je to, ze som zistil,
ze balkonove dvere a vetracky su riesene inak ako velke okna a tam sa tenky
viaczilovy pocitacovy kablik uz prestrcit da a nevadi pri zatvarani okien.

A.