RE: Praktické výrobky 3D tiskáren

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Listopad 7 16:37:42 CET 2014

Hmm, vsechna cest! Neveril bych, ze tohle se da udelat takhle temer "na koleni". Ty elektrody jsou nakonec z nejake te vlaknove svarecky? Mohl byste jen pro zajimavost zverejnit parametry oblouku (napeti, proud, cas, vzdalenost elektrod), ktery dokaze takove hezke vrypy udelat?

K cemu ty mrizky mely vlastne slouzit?

Jakub Serych