Re: Praktické výrobky 3D tiskáren

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Listopad 7 16:01:43 CET 2014

Neviem co je pre Vas realny zivot, ale ak napriklad bastlenie ale tak napriklad
- casti zariadenia na zapis LPG (long period grating) do optickeho
vlakna - http://imgur.com/tGTEgzp http://imgur.com/rhn0i5G (sklada sa
to zo siestich separatnych dielov)
- krabicka http://imgur.com/rBMl5b1 http://imgur.com/DTLFkLa proste
mam krabicku presne na mieru
- vytlacil som si malu bustu Beethovena (taka ta zamrcena podobizna,
mam pocit ze je o kusok zamracenejsi ked mu pustam Sostakovica), tu
nemam odfotenu, mozem ju ked tak cvaknut doma

Inak, thingiverse je plny predmetov, ktore si ludia doma vytlacili.
Podla mna pekny prehlad.