RE: Praktické výrobky 3D tiskáren

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Listopad 7 15:50:49 CET 2014

Moje věcičky použitelné pro širší veřejnost jsou zde:
http://www.thingiverse.com/serych/designs
Nejoblíbenější je zřejmě ten držák GoPro kamerky na PET flašku.

Mimo to jsem si tiskl několik jednorázovek (často opravy nějakých konkrétních výrobků), které by na Thingiverse nikoho nezajímaly, např.:
- čepička na ventil papiňáku, která nám praskla
- průchodka kabelu ke staré brusce
- kryt k čínskému termostatu k sous vide cookeru, který stavím
- plastový závěs kancelářských žaluzií, který nám často praská ve škole
- redukci mezi držák autonavigace MIO a mobil Samsung
- právě začínám kreslit tu podložku pod IP kameru atd. ...

Samozřejmě několik různých úprav samotné tiskárny, k tomu asi dojde každý její majitel.
A mám rozestavěný barn-door star tracker, ten časem třeba zveřejním na Thingiverse, ale nejdřív ho musím dodělat. A v hlavě mám několik dalších námětů, na kterých časem začnu pracovat.

Jakub Šerých