Re: Galvanické oddelenie VGA video signálu (PS2 mys a key taktiez)

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Listopad 7 15:20:35 CET 2014

Ano, rozumiem, bezne to mame na jednom potenciali.
Ovsem teraz nastala situacia (casom sa to nejak pokazilo), kedy ono PC,
ktore potrebujem oddelit od KVM a typ padom od ostatnych PC, je pripojene
(a neda sa galv. oddelit) este aj k dalsej technologii, ktora je uz fyzicky
mimo KVM a dalsich PC a cele toto spojenie sposobuje trasenie obrazu. Ale
nie toho za KVM switchom (ten sluzi len ako monitoring a remote control),
ale prave na vzdialenej technologii (tam je zasa iny zobrazovaci clen - nie
standartny VGA monitor).
Viac bohuzial nemozem rozpisat, je to predsa len military zariadenie.

Kazdopadne dakujem za tip. Toto mi nateraz staci.
p.j