Re: Galvanické oddelenie VGA video signálu (PS2 mys a key taktiez)

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Listopad 7 14:28:51 CET 2014

Pekne, ja som hladal "isolator" a pod, a ono je to akoze Splitter....

Zapojenie je trosku zlozitejsie, ale princip ostava:
PC je pripojene do KVM switchu ktory ma len PS2 vstup na key a mys. Jedine
redukovat PS2 mys/klavesnicu (vstup KVM)) na USB (v PC), ale s tym nemam
dobre skusenosti (seka sa to).

vdaka za tip.

p.j

Dňa 7. novembra 2014 14:20, Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
napísal(-a):